Word از بهترین و پر استفاده ترین نرمافزارهای واژه پرداز است،ممکن لازم باشه در مواردی روی فایل ووردتون پسوورد بزارید تا دیگران نتونن اونو مشاهده و یا تغییری درش ایجاد کنن…
توجه: در این نوع رمزگذاری روی Word که به شما آموزش میدیم،پسووردی که میزارید در صورت فراموش کردن قابل ریکاوری کردن نیست.پس پسووردتون رو یک جا ذخیره کنید تا بعدا در صورت فراموشی، فایلتون از بین نره.
۱- یک فایل Word باز کنید و از منوی File روی گزینه Save As کلیک کنید.
۲- در صفحه بعد روی گزینه Tools کلیک و از منوی باز شده General option رو انتخاب کنید.
۳- در این جا میتونید برای فایلتون پسوورد قرار بدید.
(در کادر بالا پسوورد رو قرار بدید و روی OK کلیک کنید، در کادر بعدی دوباره پسوورد رو قرار بدید و اوکی کنید)
۴- تمام شد. حالا اگه برید فایلتون رو باز کنید ازتون پسوورد میخواد تا بتونید محتویات داخلش رو ببینید.
۵- برای حذف پسوورد هم همون مراحل بالا رو طی کنید و این بار پسووردی که گزاشتید رو حذف و بعد فایلتون رو ذخیره کنید.
موفق باشید.
لینک کوتاه این مطلب:
محمد هستم،نویسنده سایت کلک آموز
عالی بود ممنون