اضافه کردن Recycle Bin (سطل بازیافت) در اندروید

همه ما با سطل آشغال یا همون Recycle Bin ویندوز آشنایی داریم. در این پست آموزشی به شما میدیم تا اندروید خودتون رو دارای سطل بازیافت کنید تا در هنگامی که فایلی رو به اشتباه پاک کردید، بتونید برش گردونید…

(بدون نیاز به روت)

۱- ابتدا برنامه Dumpster Image & Video Restore رو دانلود و نصب کنید.

توجه: این برنامه فایل هایی که قبلا پاک کردید رو ریکاوری نمیکنه.اگه فایلی رو توی گوشی اندروییدیتون پاک بکنید به این برنامه منتقل میشه،و در صورت نیاز میتونید اون فایل رو برگردونید.

۲- وارد برنامه بشید و گزینه Accept رو بزنید.

۳- در صفحه بعد از شما میپرسه میخواید چه فایل هایی توی Dumpster ذخیره بشه؟ (به صورت پیش فرض باشه بهتره) روی Next بزنید تا به مرحله بعد برید.

۴- در مرحله بعد، گوشی شما آنالیز و بعد از چند ثانیه وارد صفحه اصلی برنامه میشید.

۵- از منوی بالا سمت راست میتونید فایل های پاک شده رو بر اساس: تاریخ،حجم،نوع و نام تفکیک کنید و از قسمت Dumpster که در بالا سمت چپ قرار داره میتونید فایل هارو بر اساس فرمت (Image-Video-Audio و…) دسته بندی کنید.

نحوه ریستور کردن فایل ها

۱- برای ریستور کردن فایل های پاک شده هم کافیه وارد برنامه بشید و هر فایلی که میخاید ریستور بشه رو روش بزنید و در مرحله بعد گزینه Restore رو بزنید.(میتونید چندین فایل رو انتخاب و ریستور کنید.)

توجه: اگه یک پوشه رو پاک کنید،موقع ریستور کردن باید کل پوشه رو ریستور کنید و نمیتونید دونه دونه فایل های توش رو ریستور کنید.

توجه۲: چون بعد از پاک کردن،فایل ها وارد این برنامه میشن،لازم هست هر چند وقت یک بار بیاید و فایل های توی Dumpster رو پاک کنید تا حافظتون خالی بشه.(برای پاک کردن،فایلهای مورد نظرتون رو انتخاب و گزینه Delete رو بزنید.

توجه۳: برنامه رو به وسیله Task Killer ها نبندید و هیچ وقت هم گزینه Force Stop رو برای این برنامه استفاده نکنید،چون ممکن برنامه به خوبی کار نکنه و فایل هایی که پاک میکنید وارد این برنامه نشن و به صورت مستقیم پاک بشن.

موفق باشید.


تاریخ ارسال
۲۴ / ۰۵ / ۱۳۹۴
دسته
اندروید, ترفندها
نویسنده
محمد
درباره نویسنده

محمد هستم،نویسنده سایت کلک آموز

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.