آموزش اتصال دسته PS 4 به PC + ویدئو

دسته ی بازی علاوه بر کنسول در کامپیوتر هم بسیار طرفدار و اهمیت داره. اما چند سال هست که بازی های PC از دسته های متفرقه ساپورت نمی کنند . امروز به شما نحوه اتصال دسته PS 4 به PC رو میگم تا با خیال راحت هر بازی دلتون خواست انجام بدید. این آموزش از نرم افزاری استفاده میکنه که تمامی قابلیت های Dual Shock 4 رو روی کامپیوتر پیاده سازی میکنه و بدون نقص هست . برای اتصال با بلوتوص هم میتونید از این دستور عمل استفاده کنید . فقط اگر لپ تاپی قدیمی دارید یه کیس نیاز به دانگل بلوتوث خواهید داشت.

دسته PS4 - Army

دسته PS4 – Army

این آموزش که در قالب ویدئو در آخر پست قرار داره به شما تنظیم لایت بار  تنظیم تاچ پد  و تنظیمات ابتدایی اتصال  رو میده . نرم افزار مورد استفاده ما نرم افزاری کامل هست و از جک صدا ، تاچ پد ، لایت بار و قابلیت تشخیص میزان فشار در دکمه های R2 و L2 ساپورت میکنه . اگر شما هم مثل من با جایگذاری D-Pad و شکل دسته Xbox راحت نیستید بهتون توصیه میکنم حتما ویدیو رو ببینید.

در صمن به این خاطر که سیستم فکر میکنه controller متصل شده مال Xbox هست امکان کار نکردن در هیچ بازی ای وجود ندارد! دقت داشته باشید که علت استفاده از سیم دریافت سریع تر دستور از دسته به سیستم هست و اینکه در اتصال باسیم میتونید تا چهار تا دسته به کامپیوتر وصل کنید اما با بلوتوث این عدد به یک کاهش پیدا میکنه کابل مورد استفاده باید قابلیت انتقال داده رو داشته باشه و صرفا کابل شارژ نباشه وگرنه کار نخواهد کرد ( برای امتحان کابل خود سعی کنید تلفن را به کامپیوتر وصل کرده وفایلی میان آنها منتقل کنید) بعد از اتصال از سته میتوان به عنوان موس استفاده کرد و یا با اتصال هدفون به آن صدای کامپیوتر را به واسطه دسته شنید.

ویدئو آموزش را در آپارات تماشا کنید.

ویدیو آموزش رو در یوتوب تماشا کنید.


تاریخ ارسال
۰۵ / ۰۵ / ۱۳۹۷
دسته
اطلاعیه, اینترنت, بازی آموز, ترفندها, سخت افزار, ویدئو, ویندوز
نویسنده
خانبابایی محمد مهدی
درباره نویسنده

همیشه موفقیت ، دقیقا چند ثانیه بعد از ناامیدی ست . فقط باید تلاش کرد

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.