پوسته‌های سفارشی در نسخه‌ی ۳.۱۷ تلگرام

آپدیت جدید تلگرام (۳.۱۷)، ۲۰ فوریه ۲۰۱۷ منتشر شد و قابلیتی کاربردی را در این نسخه شاهد هستیم. جهت اطلاع از این تغییرات، این مطلب را مطالعه کنید.

 

نکته: جهت مشاهده‌ی تغییرات ذکر شده در این مطلب ابتدا جدیدترین نسخه‌ی تلگرام را از لینک‌های زیر دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید:

دانلود تلگرام برای اندروید

 

پوسته‌های سفارشی

ما آزاد هستیم. این دلیل رایگان بودن و باز بودن پلتفرم تلگرام است؛ تلگرام دارای استیکر، ربات و حتی کلاینت‌های ثردپارتی است. تلگرام همیشه در حال ایجاد آزادی برای کاربرانش است، زیرا می‌داند که کاربران آن می‌دانند چگونه از آن استفاده کنند.

از امروز، ۸۵٪ کاربران تلگرام می‌توانند ظاهر تلگرام خود را به طور کامل تغییر دهند. در نسخه‌ی جدید تلگرام، قابلیت سفارشی‌سازی پوسته اضافه شده است و به‌زودی این قابلیت به سیستم‌عامل‌های دیگر نیز اضافه خواهد شد.

برای تغییر پوسته‌ی خود و یا سفارشی‌سازی آن، به تب Themes در تنظیمات برنامه مراجعه کنید. یک پوسته‌ی تیره به صورت پیش‌فرض در این بخش وجود دارد که مناسب کار در تاریکی است.

     

خودتان پوسته بسازید

در نسخه‌ی جدید تلگرام، امکان ویرایش پوسته نیز وجود دارد. همچنین شما می‌توانید پوسته‌ی تغییریافته‌ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

     

پوسته‌های تلگرام همانند ربات‌ها و استیکرها، بخشی از یک پلتفرم آزاد هستند. پس هر کسی می‌تواند پوسته‌ی جدیدی را خلق کرده و آن را با بقیه به اشتراک بگذارد. همچنین شما می‌توانید پیش‌نمایش پوسته‌ی جدید خود را مشاهده کرده و سپس آن را فعال کنید.

     

جهت دریافت پوسته‌های بیش‌تر برای اندروید و دسکتاپ، به کانال @AndroidThemes مراجعه کنید.

اگر شما از نسخه‌ی iOS تلگرام استفاده می‌کنید، کافی است تا دو هفته صبر کنید. تلگرام قابلیت‌های خوبی را برای شما تدارک دیده است!

منبع


تاریخ ارسال
۰۳ / ۱۲ / ۱۳۹۵
دسته
آپدیت, تلگرام
نویسنده
نیما حیدری نسب
درباره نویسنده

نیما حیدری نسب هستم ۱۶ ساله از فردیس کرج، معاون سایت کلک آموز

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.