بهبودی چشمگیر اینستاگرم در نسخه وب

بعد از خبر نگران کننده‌ی هک شدن اینستاگرم ، شاید این کار کمی کاربران را دلگرم کند. اما آیا چنین موضوعی به فراموشی سپرده خواهد شد؟ بگذریم،بهبودی نسخه وب ، برای این شبکه اجتماعی ، یک قدم رو به جلوست که میتواند مورد توجه کاربران قرار گیرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید. …بیشتر کاربران اینستاگرم حداقل یک بار شده که بخواهند به وبسایت آن مراجعه کنند اما اولین چیزی که دستگیرشان میشد این بود که باید سالها صبر کنند تا بتوانند وارد حساب کاربری خود شوند. نکته بعدی هم این بود که این وبسایت ظاهر زیبایی برای کاربران نداشت و محیطی بسیار کسل کننده داشت.

اما الآن با تحولات جدیدی که در این وبسایت صورت گرفته ، نسخه وب بسیار به نسخه های Android و iOS خود نزدیک شده و از تغییرات مثبت دیگر در این وبسایت ، افزایش سرعت در لود شدن صفحات آن است. البته با توجه به اینکه اینستاگرم عکس های کاربر را بصورت همزمان لود میکند و حجم داده های هر صفحه نسبت به دیگر وبسایت ها سنگین تر است ، طبیعیست که روند بالا آمدن وبسایت کمی زمانبر ( اما بسیار کمتر از قبل ) باشد.

bandicam-2016-02-28-09-11-34-491

اینجا شما دقیقا مانند نسخه های اینستا گرم که برای تلفن های هوشمند میباشد،میتوانید تصاویر را مشاهده کنید و مانند یک آلبوم آنها را ورق بزنید.

bandicam-2016-02-28-09-23-59-825

این میتواند یک کمک بزرگ به کاربرانی که تلفن هوشمند ندارند و یا تلفنشان در دسترسشان نیست  باشد. امید وارم که این تغییرات فقط جنبه ظاهری نداشته باشند و اینستاگرم ، فکری هم به حال حفره های امنیتی خود بکند.


تاریخ ارسال
۰۸ / ۱۲ / ۱۳۹۴
دسته
اخبار, اینترنت
نویسنده
خانبابایی محمد مهدی
درباره نویسنده

همیشه موفقیت ، دقیقا چند ثانیه بعد از ناامیدی ست . فقط باید تلاش کرد

دیدگاه ها
  1. مهدوی گفت:

    با سلام
    بازم مثل همیشه عالی بودید.
    مطالب داغ و دست اول
    با تشکر از شما

دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.