با API تلگراف آشنا شوید

ماه گذشته، تلگرام سرویسی با آدرس Telegra.ph ارائه کرد که توسط آن می‌توان به سادگی به ساخت مطالب همراه با تصاویر پرداخت. این سرویس بسیار ساده بوده و بدون نیاز به ساخت حساب کاربری است. در تاریخ ۲۰ دسامبر، تلگرام یک API به تلگراف اضافه کرد تا با استفاده از آن بتوان این سرویس را به هر جایی متصل نمود.

 

بهتر با ربات‌ها

البته که ساده بودن ارزش خودش را دارد؛ اما برای مثال، شما ویرایش پست‌های خود از طریق دستگاه‌های مختلف را دارید و می‌خواهید مشخصات نویسنده در تمامی مطالب یکسان باشد. برای این کار می‌توانید از ربات @Telegraph استفاده کنید.

این ربات ساده به شما کمک می‌کند تا وارد حساب کاربری خود در تلگراف شده و مطالب خود را از طریق دستگاه‌های مختلف مدیریت کنید. همچنین می‌توانید آمار بازدید مطالب‌تان را مشاهده نمایید. برای این کار، کافیست تا لینک مطلب را به ربات ارسال کنید.

 

 

زمان جمع‌آوری مطالب

اگر شما قبلاً توسط مرورگرتان مطالبی در تلگراف ایجاد کرده بودید، توسط @Telegraph می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید.

 

     

 

کافیست تا گزینه‌ی Log in on this device را انتخاب کنید. تمامی مطالبی که قبلاً در آن مرورگر ایجاد کرده بودید به حساب کاربری تلگرام شما اضافه خواهند شد.

 

API تلگراف

تلگراف فقط مختص کاربران تلگرام نیست. هر کسی می‌تواند از این سرویس ساده استفاده کند. کسانی که از رابط کاربری ربات @Telegraph خوششان نمی‌آید، می‌توانند از API تلگراف استفاده نمایند.

با استفاده از API تلگراف، هر توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند رباتی شبیه @Telegraph برای هر پلتفرمی ایجاد کند، یا حتی یک سرویس جدا از تلگرام ایجاد کند. راهنمای API تلگراف را از اینجا می‌توانید مطالعه کنید.

 

پ.ن.: تلگرام ذکر کرده که قرار است تا پایان سال میلادی آپدیت دیگری را نیز منتشر کند!

 

منبع


تاریخ ارسال
۰۴ / ۱۰ / ۱۳۹۵
دسته
اخبار, تلگرام
نویسنده
نیما حیدری نسب
درباره نویسنده

نیما حیدری نسب هستم ۱۶ ساله از فردیس کرج، معاون سایت کلک آموز

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.