بازی با ربات‌ها در نسخه‌ی ۳.۱۳ تلگرام

آپدیت جدید تلگرام (۳.۱۳)، ۳ اکتبر ۲۰۱۶ منتشر شد و انقلابی بزرگ را در این نسخه شاهد هستیم. جهت اطلاع از این تغییرات، این مطلب را مطالعه کنید.

 

نکته: جهت مشاهده‌ی تغییرات ذکر شده در این مطلب ابتدا جدیدترین نسخه‌ی تلگرام را از لینک‌های زیر دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید:

دانلود تلگرام برای اندروید  –  دانلود تلگرام برای iOS

 

سال گذشته، تلگرام پلتفرم ربات‌ها را رونمایی کرد. رایگان، قدرتمند و متن‌باز. این مورد مهمی برای کاربران و توسعه‌دهنگان بود. امروز تیم تلگرام پلتفمر بازی تحت ربات را اضافه کرده است. شما می‌توانید از طریق ربات‌ها به انجام بازی در تمامی گفت‌وگوهای خود بپردازید؛ کامل، همراه با صدا و گرافیک.

 

 

آماده برای بازی

هم‌اکنون صدها بازی آماده‌ی انجام هستند، اما در حال حاضر حدود ۳۰ بازی قابل انجام در تلگرام هستند. بیش‌تر آن‌ها توسط ربات @gamee ارائه داده شده‌اند. شما می‌توانید بازی‌ها را توسط ورود به صفحه‌ی گفت‌وگو با ربات و یا فراخوانی آن به صورت درون‌برنامه‌ای انجام دهید. برای انجام این کار، عبارت @gamee را در یک گروه تایپ کنید و سپس یکی از بازی‌های موجود در لیست را جهت بازی با دوستانتان انتخاب کنید.

 

 

اگر شما بازی خوبی را در تلگرام پیدا کردید، می‌توانید جهت رقابت آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

 

بهتر با دوستان

بهترین بخش پلتفرم بازی تلگرام، انجام مسابقه در تمامی گفت‌وگوهایتان است. تلگرام امتیازات برتر را برای هر بازی و در هر گفت‌وگو ذخیره می‌کند. شما هر لحظه می‌توانید گزارش بازی‌های خود و دوستانتان را مشاهده کنید. هر بار که فردی امتیاز بالایی را از آن خود می‌کند، افراد دیگر جهت رقابت با او مطلع می‌شوند.

 

     

 

آسان برای ساخت

ساخت بازی برای تلگرام بسیار آسان است (راهنمای API را مطالعه کنید). بازی MathBattle در ۳ ساعت ساخته شده است. شما می‌توانید آن را در @gamebot بازی کنید.

 

 

بازی Corsairs در ۵ ساعت ساخته شده است و دارای صدا، گرافیک و انیمیشن است.

 

 

این بازی‌ها ساده به نظر می‌رسند، اما بازی‌های تلگرامی می‌توانند از هر نوعی باشند؛ آرکید، سه‌بعدی شوتر، استراتژیک چندنفره و … . تکنولوژی این بازی‌ها HTML5 است، پس در یک صفحه‌ی وب باز می‌شوند. بازی‌ها در آیفون ۴ به بالا و اندروید ۴.۴ به بالا اجرا می‌شوند. توجه داشته باشید که دوستان شما هم باید از نسخه‌ی ۳.۱۳ تلگرام یا جدیدتر استفاده کنند.

اگر یک توسعه‌دهنده هستید، نگاهی به معرفی پلتفرم بازی‌ها بیندازید.

 

بدون هیچ کالری!

ما می‌دانیم که شما عاشق تلگرام هستید، چون سبک و کارآمد است. استفاده از پلتفرم بازی حتی ۰ بایت هم فضا در دیسک شما اشغال نمی‌کند و به حجم برنامه نیز چیزی افزوده نشده است. تیم تلگرام در حال توسعه‌ی سرگرمی‌های بیش‌تر در گفت‌وگوهای مجازی است.

 

منبع: سایت رسمی تلگرام


تاریخ ارسال
۱۳ / ۰۷ / ۱۳۹۵
دسته
آپدیت, تلگرام
نویسنده
نیما حیدری نسب
درباره نویسنده

نیما حیدری نسب هستم ۱۶ ساله از فردیس کرج، معاون سایت کلک آموز

دیدگاه ها
  1. chorkhuf گفت:

    ایکاش با میشد کامپویتر هم بازی کرد

دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.