استفاده هم زمان چند کاربر در Chrome

در مواقعی که کل خانواده از ۱ کامپیوتر استفاده میکنن و هرکدوم اکانت های خودشون رو تو سایت های مختلف دارن بهتره که از این آموزش استفاده کنین.

(این آموزش توسط وبلاگ گوگل منتشر شده که البته با تغییراتی برای بهتر شدنش به صورت اختصاصی در اومده)

افزودن کاربر جدید

منوی Chrome را در نوار ابزار مرورگر کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
در بخش «کاربران»، افزودن کاربر جدید را کلیک کنید.

یک کادر گفتگوی تأیید ظاهر می‌شود، تصویری انتخاب کرده و نامی برای کاربر جدید Chrome وارد کنید. توجه: هنگامی که یک کاربر جدید Chrome اضافه می‌کنید یک میانبر دسک‌تاپ جدید بطور پیش‌فرض ایجاد می‌شود. اگر مایل به ایجاد میانبر دسک‌تاپ نیستید، علامت کادر تأیید «افزودن میانبر دسک‌تاپ» را بردارید.

روی Create کلیک کنید.
یک پنجره جدید با تصویری در گوشه بالا که برای کاربر انتخاب کرده‌اید، ظاهر می‌شود. در اینجا می‌توانید با یک حساب Google به Chrome وارد شوید تا حساب را با کاربر مرتبط کنید. وقتی به سیستم وارد شدید، همه نشانک‌ها، برنامه‌ها، برنامه‌های افزودنی، زمینه‌ و تنظیمات مرورگر مربوط به کاربر با حساب همگام‌سازی می‌شود.

اگر مایل باشید همچنین می‌توانید از این مرحله رد شده و به سیستم وارد نشوید. در این صورت تنظیمات مربوط به کاربر فقط در رایانه ذخیره می‌شود.


تاریخ ارسال
۱۶ / ۰۷ / ۱۳۹۳
دسته
اینترنت, ترفندها
نویسنده
آرمان
درباره نویسنده

آرمان فراست هستم ، دانشجوی پزشکی و مدیر سایت های کلک آموز ، بات ساز و کلیک گیر | کانال شخصی من در تلگرام https://telegram.me/aquzben

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.