بررسی احتمال ساخت PlayStation 5

با ورود Xbox One X به بازار برخی شروع کردند به گفتن اینکه سونی هم میخواهد کنسول پنجمی ارایه کند.اما شواهد نشان می‌دهد هنوز یکی دو سال  دیگر از عمر PlayStation 4 باقی باشد.سونی هم هیچ حرفی برای تایید یا تکذیب نزده.حال که اینگونه سردرگم ماندیم. بیایید خودمان دستی بالا زده و احتمالش را بررسی کنیم.با کلک‌آموز  همراه باشید.

playstation 5

playstation 5

هنوز جواب می‌دهد.

اولین فاکتور کنار رفتن یک کنسول این است که یک بازی ساخته شده و آن کنسول از پس اجرایش بر نیاید.یعنی شرکت سونی باید بداند اگر کنسولی عرضه کند اصلا کسی برایش بازی هم میزند ؟

کلی بازی در راه دارد.

طبق چیزی که قبل تر گفتیم ، کنسول اول باید کم بیاورد بعد از رده خارج شود. ضمن کم نیاوردن صفی از بازی هم در سال آینده برای PlayStation 4 منتشر خواهد شد. عنوان های پر آوازه مانند God of War و Red Dead 2 .

۴K هنوز برای PlayStation و Xbox زود است.

طیف عظیمی از کاربران هنوز به ۴K روی نیاورده و هنوز نمایشگر Full HD استفاده میکنند. پس شرکتی مانند سونی اول باید نمایشگر های ۴K را بفروشد تا بعد به فکر کنسول ۴K باشد.

در مجموع به نظر می‌رسد تا سال ۲۰۱۹ هم PlayStation 5 به بازار عرضه نشود. چون هنوز حسابی سر PlayStation 4 شلوغ است و نازش هم خریدار دارد.در ضمن نسخه جدید کنسول مایکروسافت با توجه به قیمت و کمبود بازی های اختصاصی آنقدر هم حریف قدری نیست.


تاریخ ارسال
۰۵ / ۰۹ / ۱۳۹۶
دسته
بازی آموز
نویسنده
خانبابایی محمد مهدی
درباره نویسنده

همیشه موفقیت ، دقیقا چند ثانیه بعد از ناامیدی ست . فقط باید تلاش کرد

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.