آموزش ساخت اکانت Apple ID

اگر شما هم در ساخت اکانت اپل با مشکل مواجه شده‌اید این آموزش را بخوانید

نکته ی اول باید آخرین نسخه ی itunes را نصب کرده باشید همچنین باید IP آدرس اینترنتی خود را تغییر دهید تا اپل متوجه نشود که شما از ایران به iTunes متصل شده‌اید برای این کار نیز باید برروی کامیپوتر خود از VPN و یا سرویس‌های مشابه استفاده کنید تا IP شما تغییر کند.

۱-آی‌تیونز را اجرا نموده و سپس از اون بالا iTunes Store را انتخاب کنید، سپس از طریق کادر جستجو در گوشه راست بالای برنامه عبارت Free App یا Free Game را جستجو کنید.

 

۲-پس از آن از لیست نرم‌افزار و یا بازی‌های لیست شده یکی از آنهایی که دکمه Get+ در مقابلش وجود دارد را انتخاب کنید.

۳-در این جا از شما درخواست می‌شود که در iTunes لاگین کرده و یا اکانت جدید بسازید، روی دکمه Create Apple ID کلیک کنید.

سپس صفحه خوش‌آمد گویی نمایش داده می‌شود، برای ادامه کار برروی Continue کلیک کنید

۴- قوانین و مقررات و شرایط استفاده از سرویس‌های اپل نمایش داده می‌شود صفحه را به پایین اسکرول کرده سپس گزینه I have read and agree to these terms and conditions را انتخاب نموده و برروی دکمه Agree کلیک کنید

۵-بعد مشخصات خود را با دقت وارد نمایید. آدرس ایمیل می‌بایست معتبر باشد در غیراینصورت نامه فعال‌سازی اکانت اپل که به ایمیل شما ارسال خواهد شد را دریافت نخواهید کرد. رمز عبور انتخابی نیز که می‌بایست در کادر Password و Verfiy Password بصورت یکسان تکرار شود، باید پیچیده باشد یعنی در انتخاب رمز خود باید از حروف کوچک و بزرگ بعلاوه اعداد و کارکترهای خاص استفاده نمایید به عنوان مثال رمز عبور شما می‌بایست چنین باشد: A8975631MASS#

در قسمت Security Question نیز باید یک سوال را انتخاب نموده و یک پاسخ نیز برای آن وارد کنید. این پرسش و پاسخ‌ها زمانی به کار شما خواهد آمد که رمز عبور اکانت اپل خود را فراموش کرده باشید. پس سعی کنید جواب‌های منطقی را انتخاب کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در قسمت Rescue Email Address نیز یک ایمیل معتبر وارد کنید تا در صورت فراموش شدن رمز عبور از طریق آن بتوانید رمز خود را بازیابی کنید. در نهایت تاریخ تولد خود را وارد کنید. در این قسمت نیازی نیست به خود سخت بگیرید اگر تاریخ تولد خود را به میلادی نمی دانید یک تاریخ تولد غیرواقعی را وارد کنید. و برروی دکمه Continue کلیک کنید.

۶-در این جا نیز  باید اطلاعات را با دقت وارد نمایید. اطلاعات مربوط به شماره تلفن، آدرس، کدپستی و غیره می‌بایست با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشند. برای پر کردن این اطلاعات باید  نام و نام خانودگی و جنسیت خود را به ترتیب در کادرهای Name و Lastname وارد کنید. سپس برای باقی موارد به اینجا  مراجعه کنید و با استفاده از اون میتوانید گزینه ها رو پر کنید.

بعد از پر کردن این موارد گزیه ی Creat Apple Id رو بزیند و اتمام کار.

موفق باشید.


تاریخ ارسال
۲۲ / ۰۴ / ۱۳۹۴
دسته
Apple - iOS, ترفندها
نویسنده
Hidden
درباره نویسنده

شایان هستم یکی از نویسندگان کلک آموز.امیدوارم مطالب مفیدی در اختیارتون بذارم

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.