کاربران گروه تلگرام خود را افزایش دهید

گروه های تلگرام بستری مناسبی برای کسب درآمد و بازاریابی اینترنتی هستند اگر به درستی استفاده و مدیریت شوند.

مشتریان شما در این گروه ها به راحتی با شما ارتباط برقرار می کنند و سوالاتشان را در مورد محصول و خدمات شما می پرسند و سایر مشتریان هم تجربیات خوبشان را از خدمات شما با مشتریان جدید به اشتراک می گذارند.

برای گسنرش هرچه بیشتر این بستر ، ۲ راهکار وجود دارد: می توانید گروهتان را تبلیغ کنید و یا از کاربران گروه بخواهید دوستانشان را به گروهتان دعوت کنند

تبلیغ گروه تلگرام

برای تبلیغ گروه خودتون می توانید از کلیک گیر استفاده کنید و به راحتی اعضای گروهتون رو افزایش بدید.

اد اجباری گروه تلگرام

ربات مدیریت گروه تله جی پی این امکان رو برای شما فراهم کرده که با روش های مختلف از اعضای گروهتون بخواید دوستانشون رو به گروه شما دعوت کنند.

اد اجباری برای کاربران جدید و قدیمی با با تنظیمات پیشرفته ای که دارد جلوی ارسال پیام کاربران را تا زمانی که تعداد مشخصی از دوستانشان را به گروه دعوت نکردند می گیرد.

اد اجباری برای کاربر خاص می تواند به طور مشخص فقط برای یک کاربر خاص عمل کند و جلوی ارسال پیام توسط آن کاربر را بگیرد تا زمانی که تعداد مشخصی از دوستانش را دعوت کند.

محدودیت ارسال پست در زمان مشخص با تنظیمات پیشرفته ای که دارد به شما این امکان را می دهد تا تعیین کنید در هر چند ساعت چه تعداد پست در گروه ارسال شود و اگر کاربران بخواهند این محدودیت روی انها اعمال نشود باید چه تعداد از دوستانشان را به گروه دعوت کنند.

همین حالا ربات @TeleGPbot رو برای گروهتون فعال کنید و از امکانات بی نظیر این ربات لذت ببرید.


تاریخ ارسال
۰۶ / ۰۹ / ۱۳۹۶
دسته
تلگرام
نویسنده
آرمان
درباره نویسنده

آرمان فراست هستم ، دانشجوی پزشکی و مدیر سایت های کلک آموز ، بات ساز و کلیک گیر | کانال شخصی من در تلگرام https://telegram.me/aquzben

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.