ویرایش تصویر جدید، ماسک‌ها و ساخت آسان گیف در نسخه‌ی ۳.۱۲ تلگرام

آپدیت جدید تلگرام (۳.۱۲)، ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶ منتشر شد و تغییرات مهمی را در این نسخه شاهد هستیم. جهت اطلاع از این تغییرات، این مطلب را مطالعه کنید.

 

نکته: جهت مشاهده‌ی تغییرات ذکر شده در این مطلب ابتدا جدیدترین نسخه‌ی تلگرام را از لینک‌های زیر دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید:

دانلود تلگرام برای اندروید  –  دانلود تلگرام برای iOS

 

ماسک‌ها

سال گذشته، تلگرام پیشرفته‌ترین ابزار ویرایش تصویر در بین پیام‌رسان‌ها را ارائه داد. این قابلیت اجازه‌ی بهبود تصاویر قبل از ارسال را به کاربران می‌داد.

حال تلگرام این ویرایشگر تصویر را به مرحله‌ی بعدی رسانده است؛ شما از این پس می‌توانید نقاشی، استیکر و متن به تصویر خود اضافه کنید.

 

بسیار ساده است؛ فقط کافی است تا یک ماسک را انتخاب کنید، این ماسک به صورت اتوماتیک در مکان صحیح خود قرار می‌گیرد. تلگرام چهره‌های درون تصاویر را شناسایی کرده و از فراداده‌های ماسک‌ها جهت یافتن بهترین مکان استفاده می‌کند.

گرافیست‌های تلگرام صدها ماسک جالب را طراحی کرده‌اند، اما هر چیزی در تلگرام پلت‌فرم آزاد دارد. پس، از امروز هر فردی می‌تواند با ارسال دستور /newmasks به ربات @stickers ماسک‌های خود را بارگذاری کند.

     

هنگام باز کردن یک تصویر، لیستی از ماسک‌ها را جهت استفاده خواهید دید. با این کار پک‌های غیررسمی نیز به سرعت محبوب می‌شوند.

ساخت آسان گیف

چیز دیگری که قرار است به زودی بین کاربران تلگرام تکثیر شود، انیمیشن‌های گیف است. ساخت گیف بسیار آسان شده است؛ ویدیوی خود را ضبط کرده و از دکمه‌ی جدید «mute» جهت ساخت گیف با پخش اتوماتیک و حلقه‌ای استفاده کنید.

انیمیشن ساخته شده در بخش گیف‌های شما ذخیره می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از یک پک دست‌ساز گیف تمامی حالات احساسی خود را بیان کنید.

استیکرهای محبوب

در نسخه‌ی جدید تلگرام، شما می‌توانید از طریق پنل استیکر در هر گفت‌وگویی به استیکرهای محبوب جهت اضافه کردن به پک‌های خود دسترسی پیدا کنید.

در نسخه‌ی جدید تلگرام، ظاهر و اندازه‌ی Emoji ها تغییر کرده است.

در نسخه‌ی اندرویدی، تلگرام آخرین چیزی که استفاده کردید را به خاطر می‌سپارد (استیکر، Emoji و یا گیف).

همچنین در نوتیفیکیشن‌های نسخه‌ی اندرویدی دکمه‌ی Reply اضافه شده است.

در بخش مخاطبین، گزینه‌ی افزودن مخاطب جدید اضافه شده است.

مکان قسمت افزودن زیرنویس به رسانه نیز تغییر کرده است.

منبع: سایت رسمی تلگرام


تاریخ ارسال
۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۵
دسته
آپدیت, تلگرام
نویسنده
نیما حیدری نسب
درباره نویسنده

نیما حیدری نسب هستم ۱۶ ساله از فردیس کرج، معاون سایت کلک آموز

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.