ربات تلگرام غربالگری سرطان پستان

شایعترین سرطان در بانوان جامعه سرطان پستان است که متاسفانه مرگ و میر بالایی هم دارد. این سرطان انقدر شایع است که از هر ۱۳ خانم حتما یک نفر به این بیماری مبتلا می شود! اما خوشبختانه این بیماری کاملا قابل پیشگیریست و درمان می شود!

مدت زیادیست که به عنوان مدیر مجموعه کلک آموز با شما دوستان بوده ام اما این بار به عنوان یک پزشک می خواهم یکی دیگر از محصولات تیم کلک آموز را به شما معرفی کنم.

آمارها نشان می دهند که اکثر افراد در مراحل پیشرفته سرطان پستان به پزشک مراجعه می کنند و متاسفانه در مراحل پیشرفته تنها کاری که از جامعه پزشکی بر می آید برداشت کل بافت پستان به همراه غدد لنفاوی زیر بغل است.

پستان در خانم ها تنها یک بافت محسوب نمی شود بلکه اهمیت آن به اندازه یک اندام یا عضو هست و برداشتن این عضو می تواند صدمات روحی روانی برای فرد داشته باشد.

لذا بهتر است این بیماری را در مراحل اولیه شناسایی کنیم و با آن مقابله کنیم تا بتوانیم سلامت نیمی از افراد جامعه (بانوان) را تضمین کنیم.

از مهم ترین علت های مراجعه دیر به پزشک می توان خجالت و یا کم اهمیت دانستن علائم این بیماری برشمرد. به عنوان مثال فرد از اینکه با پزشکش در مورد پستانش صحبت کند خجالت می کشد و یا مدت زیادیست که در پستانش زخم دارد اما آن را کم اهمیت می داند و فکر می کند که مانند هر زخم دیگری خودش خوب می شود.

به همین دلیل برآن شدیم تا یک ربات تلگرام برای غربالگری سرطان پستان طراحی کنیم تا بانوان جامعه بتوانند به راحتی و بدون هیچ خجالتی از آن استفاده کنند.

telegram.me/BreastCancerBot

این ربات دارای هوش مصنوعی می باشد و با توجه به شرح حالی که از کاربر دریافت می کند مراحل بعدی درمان را به اون توصیه می کند.

توصیه می کنیم حتما این ربات را به دوستان و آشنایان و عزیزانتان معرفی کنید و از آنها بخواهید تا صادقانه به سوالات ربات پاسخ دهند تا بتوانند از این بیماری پیشگیری کنند.

در رسانه ها:

شهر موبایل

توان ۲


تاریخ ارسال
۲۵ / ۰۲ / ۱۳۹۵
دسته
پزشکی, تلگرام
نویسنده
آرمان
درباره نویسنده

آرمان فراست هستم ، دانشجوی پزشکی و مدیر سایت های کلک آموز ، بات ساز و کلیک گیر | کانال شخصی من در تلگرام https://telegram.me/aquzben

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.