استیکرهای محبوب و فضای ذخیره‌سازی شخصی در نسخه‌ی ۳.۱۱ تلگرام

آپدیت جدید تلگرام (۳.۱۱)، امروز ۳ آگوست ۲۰۱۶ منتشر شد و قابلیت‌های خوبی را در این نسخه شاهد هستیم. جهت اطلاع از این تغییرات، این مطلب را مطالعه کنید.

 

نکته: جهت مشاهده‌ی تغییرات ذکر شده در این مطلب ابتدا جدیدترین نسخه‌ی تلگرام را از لینک‌های زیر دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید:

دانلود تلگرام برای اندروید  –  دانلود تلگرام برای iOS

 

استیکرهای محبوب

کاربران تلگرام روزانه صدها میلیون استیکر را به اشتراک می‌گذارند. بیش‌تر این‌ها توسط افراد عادی با استفاده از تصاویر دوستان یا سیاستمداران محلی ساخته شده اند. بقیه‌ی آن‌ها توسط هنرمندان حرفه‌ای از سراسر جهان ساخته شده اند. از امروز، تلگرام پک‌هایی که به صورت انحصاری برای تلگرام ساخته شده اند را در بخش جدیدی به نام Trending Stickers به نمایش می‌گذارد.

 

     

شما می‌توانید از طریق پنل استیکر و تنظیمات تلگرام به این بخش دسترسی پیدا کنید. همچنین افزودن استیکر برای افرادی که از پک‌های متعددی استفاده می‌کنند آسان‌تر شده است. وقتی شما بیش از ۲۰۰ پک را نصب کنید، پک‌های بدون استفاده به صورت اتوماتیک آرشیو می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به تب Archived Sticker در قسمت Stickers دوباره آن‌ها را فعال کنید.

فضای ذخیره‌سازی شخصی

بسیاری از افراد در گفت‌وگویی با خودشان یا در گروه‌های کوچکی پیام‌ها و رسانه‌های مورد علاقه‌ی‌شان را ذخیره می‌کنند. از امروز، نیازی به انجام ترفند نیست. فقط کافی است به بخش مخاطبین خود رفته و بر روی شماره‌ی خود در بالای این قسمت کلیک کنید تا وارد گفت‌وگوی ذخیره‌سازی با خودتان شوید.

     

با خیال راحت پیام‌ها و رسانه‌های مورد علاقه‌ی خود را در این بخش فوروارد کنید تا در دستگاه‌های دیگرتان نیز قابل دسترسی باشد. با استفاده از بخش Shared Media نیز به راحتی می‌توانید رسانه‌های خود را پیدا کنید. می‌توانید از قابلیت جست‌وجو در گفت‌وگو نیز جهت دسترسی به پیامی خاص استفاده کنید.

پیش‌نمایش گروه‌ها

لینک‌های دعوت روشی جالب برای افزودن افراد جدید به گروه‌ها است. از امروز، شما به سادگی می‌توانید ببینید که در حال پیوستن به چه نوع گروهی هستید.

در نسخه‌ی جدید تلگرام، شما می‌توانید پیش از ورود به گروه ببینید که چه افرادی داخل این گروه هستند و چه تعداد اعضایی دارد.

دوربین اندروید

اگر از اندروید ۴.۱ به بالا استفاده می‌کنید، از این پس می‌توانید تصاویر را آسان‌تر توسط دوربین بگیرید. همچنین پیش‌نمایش محتوای ارسالی توسط ربات‌ها را می‌توانید پیش از ارسال ببینید.

     

از این پس شما می‌توانید فایل‌ها و رسانه‌های حجیم را ۲ الی ۴ برابر سریع‌تر دانلود کنید!

پخش‌کننده‌ی داخلی ویدیو در نسخه‌ی دسکتاپ

کاربران تلگرام دسکتاپ از این پس می‌توانند از پخش‌کننده‌ی داخلی ویدیو لذت ببرند.

هچنین حاشیه‌ی حباب پیام‌ها نیز در نسخه‌ی جدید دسکتاپ تلگرام صاف‌تر شده است.

موفق باشید!

منبع


تاریخ ارسال
۱۴ / ۰۵ / ۱۳۹۵
دسته
آپدیت, تلگرام
نویسنده
نیما حیدری نسب
درباره نویسنده

نیما حیدری نسب هستم ۱۶ ساله از فردیس کرج، معاون سایت کلک آموز

دیدگاه ها
دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.