آیا تلگرام توسط جوان خراسانی هک شده است؟

خبری در سایت پلیس فتا منتشر شده تحت عنوان (شناسایی هکر تلگرام در خراسان جنوبی) و این ترس رو در کاربران عادی تلگرام به وجود آورده که تلگرام هم هک شده و دیگه امنیت ندارند!

ابتدا توصیه میکنیم روشی رو که فرد به اصطلاح هکر مطرح کرده رو بخونید:

متهم در بازجویی های پلیس گفت یک ماه پیش قصد فعال کردن نسخه دسکتاپ نرم افزار تلگرام خود را داشتم که پس وارد کردن مکرر شماره تلفن همراهم کد تأییدیه را دریافت نکردم و پس از آن شماره تلفن شاکی را که با هم در یک دانشگاه دانشجو هستیم و در آن زمان آنلاین بود وارد کردم.متهم ادامه داد : با شگردی خاص کد تأیید را از شاکی دریافت کردم و حساب تلگرام وی در سیستم من فعال شد و قابلیت خواندن پیام های تلگرام وی را داشتم.

راستش انتظار خیلی بیشتری از پلیس فتا داشتیم! این خبر واقعا ناامیدکننده ست که پلیس فتا به چنین روشی بگه هک!

اگه نظر ما رو بخواید میتونیم اسم این روش رو فضولی بذاریم!

توجه داشته باشید که تلگرام در حال حاضر امن ترین مسنجر دنیاست و برای کسی که بتونه هکش کنه ۲۰۰ هزار دلار جایزه درنظر گرفته ، نمیگیم امکان هک شدن تلگرام وجود نداره اما امکانش در حدی نیست که حتی بخواید بهش فکر کنید!

چیکار کنیم که در مقابل فضول ها در امان بمونیم؟

خوشبختانه تلگرام تدابیر خوبی برای این موضوع درنظر گرفته که ما هم در موردش مفصل توضیح دادیم : افزایش امنیت اکانت تلگرام

در هر صورت توصیه می کنیم همیشه در فضای مجازی مواظب اطلاعات شخصی خودتون باشید ، سعی کنید از رمز های متفاوت در سایت ها و برنامه های مختلف استفاده کنید ، در رمز هاتون از حروف کوچک و بزرگ ، اعداد و کاراکترایی مثل % و # و… استفاده کنید تا هیچ وقت در دام هکر ها نیفتید!

منبع خبر: سایت پلیس فتا


تاریخ ارسال
۰۷ / ۰۶ / ۱۳۹۴
دسته
اخبار, تلگرام
نویسنده
آرمان
درباره نویسنده

آرمان فراست هستم ، دانشجوی پزشکی و مدیر سایت های کلک آموز ، بات ساز و کلیک گیر | کانال شخصی من در تلگرام https://telegram.me/aquzben

دیدگاه ها
  1. امیر گفت:

    سلام ببخشید یه سوال اگر تو رباط ها بری و ازشون استفاده کنی ممکنه که هکت کنن وقضیه @ در گروه که میزنی ایدی طرف میاد یعنی این یعنی اونا هک شدن ممنون زودتر ج بدید

دیدگاه شما

نام

ایمیل ( ضروری )

سایت( اختیاری )

قوانین بخش نظرات:
1- به علت تعداد بالای کامنت ها ، از پاسخ به سوالاتی که جوابشان در متن پست موجود هست معذوریم.
2- لطفا قبل از ارسال نظر ، نظرات قبلی و پاسخ هایشان را مطالعه کنید.